۱۲ راز برای سیکس پکی شدن

سیکس-پک

۱۲ راز برای سیکس پکی شدن

  1. تمرینات شکم را تنها دو یا ۳ بار در هفته انجام دهید.
  2. در هر تکرار سرعت انجام آن‌ها را کند کنید و تمرکز خود را روی شدت ایجاد کشش و انقباض عضلات شکم قرار دهید.
  3. در صورت نیاز در هر حرکت شکم وزنه اضافه کنید تا تعداد تکرار‌ها کاهش پیدا کند.
  4. هر ‌ست تمرینی خود را تا ناتوانی و در بازه ۱۰-۲۰ تکرار انجام دهید.
  5. حرکات را آرام اجرا کنید و فشار را روی عضله نگه‌دارید.
  6. از تمرینات ایستا (منظور حرکاتی که مکث داخلشان باشد )غافل نشوید و در انتهای حرکت‌ها مکث کنید.
  7. هیولای استرس اینجا هم مانع رسیدن شما به سیکس پک هست.
  8. خواب ۷تا ۸ساعت نداشته باشید قید سیکس پک را بزنید.
  9. تمامی ۶ بخش عضلات شکم را هدف قرار دهید.
  10. بدنتان را مانند یک کوره در نظر بگیرید. این کوره برای فروزان ماندن مدام بـه سوخت احتیاج دارد.پس حتماً یادتان باشد کـه بیش‌ازحد مصرف کالری‌ها را کاهش ندهید.
  11. با آن‌ها همانند دیگر عضلات خود رفتار ‌کنید کمی بـه خودتان استراحت بدهید و دلی از عزا دربیاورید با رعایت ۱۵۰ کالری و کمتر
  12. نوشیدنی‌های الکلی نخورید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *